Selam annişler..
Bebeğim 6 aylık devlet hastanesinde sıra almıştık bugün aradılar 26 aralıkta gelin ön muayene yapacağız dediler..
İlk zamanlar cok istiyordum ama simdi arayınca içim bi tuhaf oldu ..
Uyutularak yapılcak narkozla yani o yüzden içimden hiç yaptırmak gelmıyor ertelesemmi diye düşünüyorum..
Varmı aranızda narkozla sünnet ettiren ?