9+5 haftalık hamileyim. 27 Kasım da ultrasona göründüm. 7 Aralıkta kan verdim. Bir aksilik olmadı. Ama koyu yeşil akıntı beni korkuttu. Bir de idrar kaçırmaya başladım küçük küçük. Sürekli tuvalete, peçeteye, çamaşırıma bakıp sık sık değiştiriyorum. Elimde olsa her gün ultrasona gidicem. Kalbi atmıyosa napıcam, ya bi sorun varsa diye her günüm kabus oldu. Ya farkında olmadan düşürdüysem bile diyorum zaman zaman. Napıcamı şaşırdım. Midem bulanmıyo, hiç bulanmadı ve hiçbir hamilelik belirtisi yaşamıyorum. Bazı yerlerde bulanmıyosa sorun vardır gibi bir şey gördüm. Napmam lazım? Aynısını yaşayan var mı? Psikolojim bozuldu.