Öncelikle hayırlı doğumlarnz olsun suan ikinci çocuğuma hamileyim ilk gebeligimde 37lerde basladm plates topuyla evde egzersz yapmaya youtubeede hamile egzerszleri vae onlari gunde bir kere yapmanz yetiyor yuruyslede destekleyin mutlaka bn 38 den snra sabh akşam yaptm 39da uzerinden hic kalkmadm plates topunun :)))
39+4 oglumu kndi sancimla ve kisa surede doğurdum güzel bir doğum hikayem var bunda kesnlkle plates topunun fydasi var çünkü kendimi hep esnettim dogum esnasindada sancilarmi güzel karsiladm esnemeyi bildgm için bu yuzden kesinlkle başlayın zamanla egzerszlernizi sıkılaştırın