nazli0306 Kızlar Denizli de yaşayan var mı devlet hastanesinde hangi doktoru önerirsiniz ben özel e gidiyordum ama ücretler çok fazla geliyor o sebeple devlete gidicem devlette gittiğiniz memnun kaldığınız doktor varmı ?
Merve311025 nazli0306 damla çil hanım çok iyi Denizli devlet Hastanesi’ne gidiyorum sabit doktorumdur kendisi. İlgili ve kibar bir bayan
nazli0306 Merve311025 bugün bı doktora gittim ama pek memnun kalmadım 3 hafta sonra kontrole gel dedi aynı doktora gitmeyi düşünmüyorum olmadı ona randevu alayım teşekkür ederim
Merve311025 23 Aralık’ta randevum var Damla Hanım’la. MHRS den randevu alabilirsen muhakkak tecrübe et memnun kalırsan takipli devam edersin
nazli0306 Merve311025 bugün Mert mevlüt akar a gittim çok memnun kaldım 2 Ocak da 2 li tarama için gidicem
Merve311025 nazli0306 bende bugün ikili tarama için gidicem bakalım belki cinsiyeti de öğrenebilirim. Henüz belirsiz yani
nazli0306 Merve311025 hadi inşallah ben 5 ocakta gidicem ikili tarama ya haber ver canım ogrenicenmi bakalım