duygukelesss açıklıktan başka sıkıntınız yoksa neden hemen gün veriyor, benim tansiyon sıkıntım vardı ve nerdeyse doğuma bir ay varken 3 cm açıklığım da vardı. Doktor çocuk içeride ne kdar kalsa o kadar iyi dedi kaç defa tansiyon yüzünden sıkıntı yaşadım bi kaç kez doktor doğumu başlatmak için alttan muayene etti ama olmadı artık 40+5te gelmeyince mecburen suni sancı ile normal doğurdum. Beklemek istiyorum çocuk için bir sıkıntı yoksa deyin