cicekbahcesi_ ikisini de almadım bebeğim de hiç kusan bi bebek olmadı şükür, reflü zaten her bebekte olan bişey değil ihtiyaca göre alın bence ki bi doktorda aynısını demişti her bebeğe reflü yatak şart değildir diye, ben her ihtimale karşı hafif yan yatırıyodum zaten başı hep yan duruyor bebeklerin kusarsa da yana kusuyor