Ben üniversitede M. Emin öze takipliyim suan icin memnunum takipten çok doğum aşaması önemli benim icin 39 haftalık olduk pazartesi son kontrol olacak ve normal doğum olacak memnun kalırım insallah kalırsam da doğum riskli ve hersey yolunda giderse burdan yazarım bebeğimi sağlıklı bir şekilde kucağıma.alırım inşallah 🤲