PapatiA annelerimize başından böyle şey geçeceğini buldukları halde üst üste doğum yapmamışlar mı 😊bazı insanlar çok abartıyor benim ilk doğumuma o kadar korkutmuşlardı ki doğuma kadar hiç konuşmamıştım 😄🤭 doğumdan sonra yanımda bağıran yok doğuramıyorum falan diyen kadınlara bağırdım dedim niye kendinizi rezilliğe veriyorsunuz ki 😄 şuan dördüncü gebeliğim Allah’a şükür 3 doğumum da rahattı Allah tüm hamilelere kolay doğum nasip etsin inşallah 🤲