Meralim09 33+6 olduk ama bugün biraz sancı var gibi karnım ağrıyor aşağı tarafda baskı var ara ara neden olabilir erken doğum olabilirmi ilk gebeliğim ve doğum nasıl başlıyor sancı bilmiyorum
Muwahhide Meralim09 bazen gaz , kabızlıktan da olabiliyor ama şüphe ederseniz ve ağrılarıniz sürekli devam ederse mutlka beklemeden doktora görünün.
Meralim09 Yagmurerol midem bulanıyor adet ağrısı gibi kasıklarım şimdi uzandım bebegimin hareketleride sert nedenki
Fatmakrt Meralim09 canım benimde 33+4 gaz sancısı var bende biraz. Ama bu haftalarda biraz daha büyüyor karnıma baskı yapıyor karnım baya sert ama aşağıya çok basıncın varsa istersen bi git doktora sıkıntı varsa önlem alır en azından