hanog5257 38+5 te doğuma alındım. Plesantam ile ilgili bir problemim olduğu için 39 haftaya kadar alınması gerekiyordu. Plesatam ile ilgili problemden dolayı çok fazla Suni sancı verilmesi yasak olduğu için çok az suni sancı aldım. Açıkcası plesantam ile ilgili problemim olduğu için normal doğumdan korkuyodum, kordon bağının kopma ihtimali vardı. Suni sancıdan sonra sezeryana alındım sadece sonda takılırken çok canım yandı, spinal anestezi hiç canımı acıtmadı. Sonrası zordu çok fazla çekiştirmelerini hissettim, fakat 18 dk da kızım geldi. Beni Kapatmaları daha uzun sürdü doğumhanede bebeğimi emzirdim beraber çıktık❤️