LadyX Merhaba Sevgili Anneler, Sizce kardeşlerin isimleri uyumlu olmalı mı? 🤔 Kaç çocuğunuz var ve isimleri neler? Çok merak ediyorum. 💬 Yorumlarda buluşalım. Benim 4 aylık bir kızım var. DURU İLAY 🎀
LadyX Fatma_furkan1996 yaaa çok güzel 🥰 Hamza diye bir öğrencim vardı o kadar efendi o kadar çalışkandı ki o yüzden hep severim bu ismi
mickey cylnboran04 Benim oğlumun adıda Mehmet Zahid burada bazıları bana şöyle bir yorum yapmıştı; ne anlıyorsunuz ismin sonuna D harfini koymayı. İlla Araplara özeniyorsunuz demi hatta neden Arap ismi koyuyorsun Türk ismi dururken diyenler de olmuştu. Size de geliyor mu böyle saçma eleştiriler
merveylmzmerve Gecegunesi havra ne demek bizim orada içli köftenin içsiz kızarmış haline havra derler 😂
Gecegunesi LadyX evet 🥹 aslında anlamı için ben çok istemdim akıllı uslu bi bebek olsun istiyorum. Mihra ismi çok hoşuma gidiyor onu istedim ama eşim Hafsa’yı çok beğenince kıramadım onu 🤭 inşaAllah aslanlık yapıp çok yormazzz
eslem2121 LadyX bacımsu burda hasım akraba var isimleri söylesem tanırlar da yoksa bacım post açmış tüm sülalemi anlatırım 😂😂
LadyX Gecegunesi bence çok güzel bir seçim. Hepsi birbiriyle uyumlu olmuş kardeşlerin. Yaa gerçekten de isimlerin anlamları çok önemli GÜLLÜ kızının ismini TUĞYAN (azgınlık çıkararak isyan eden, aykırı) koymuş ve kızı kendi sonunu getirdi malesef 🥺 dünden beri bunu düşünüyorum yaaa ben. Çok etkiledi beni
Kelebekkkk34 LadyX uyumlu olmamalı bence ya ablamla benim ismim çok uyumlu herkes karıştırıyo. Anneme diyorum neden uydurdun ne gerek vardı diye 😂 büyüyünce çocuklarınız da diyebilir 😂
LadyX Kelebekkkk34 ahahahah bilmiyorum ben de aradayım bu konuda acaba kızıma kardeş olursa ismini uyumlu mu seçerim emin değilim. 😅 işim belli olmaz benim
sevacano Kelebekkkk34 benim de eşiminde kardeşleri oyle biri umut umur uday allahim kaynanmkar hepsini çorba ediyor umu umu hangisinden bahsediliyor anlamiyoruz .bizim de sevinç ben ablamda sebine annem ismimizi soyleyene kadar içimiz gidiyor 😁 ben kendi çoçuklarima oyle yapmiycam çok karişdiriyorlar
beautymom LadyX benide çok etkiledi ya dün full onunla ilgili şeyler izledim internette aklımdan çıkmıyor 😒😥
Gecegunesi LadyX bende isimlerin insanlar üzerinde etkileri olduğunu düşünüyorum bu yüzden anlamı çok önemli benim içinde