Buraya post açmıştım ptesi akşamı suyum mu geliyor diye Salı sabahı idrarımla beraber pembe bir şeyler de gelince bir şeyler olduğunu anlayıp doktora gittim. Zaten cuma günü sezaryen planladığımız için doktorum alalım sancın vs başlamadan dedi. Apar topar ameliyathaneye girdim ikinci sezaryenim olmasına rağmen paniktim. Ama her şey gayet yolunda gitti. Spinal iğnesi beklediğim kadar acı verici değildi. Çok kısa sürdü ameliyat panik yapmaya gerek yok aslında ama insan her zaman bıçak altına yatmıyor. Çıkınca bayağı ağrım olmuştu ama hemen bir ağrı kesici yaptılar ağrım baya hafifledi ilk kalkışdan çok ama çok korkuyordum o kadar kolay oldu ki ilk sezaryenimde çok ağrım olmuştu ilk yürüyüş berbattı. Yani demem o ki eski kötü tecrübelerinizi bir kenara bırakın 2 gün oldu doğum yapalı hiçbir şey korktuğum gibi olmadı. Tabii ki ağrılarım var ama hiç korkmayın her şey geçici. İlk gün hiç sütüm yoktu şimdi sütüm gelmeye de başladı. Mamadan hiç kaçmadım her acıktığında önce emdirdim göğüslerin boş bile olsa peşine mama verdim. İnşallah sizin doğumlarınız da çook iyi geçer. Ban burada yardımım dokunan çok insan oldu sorularıma yanıt veren yardım eden herkese çok teşekkür ederim 😍