daisymom_99 Amin insallah hepimiz sağlıkla kavuşalım 🥲❤️ Devlette takipliyimm , 37+3 um bugün normal rutin muayenemi yaptı, sonra oturduk takvimden günlere baktık, 18inde yapayım 38+3 oluyorsun bebeğin gelişimi zaten ilerde dedi. (İlk başlarda sezaryen için 39 u bekleriz demişti)
Sonra ekgye gönderdi ekg çekildi
Anesteziye gittim anestezi ile görüştüm
En son nstye girdim
Sonra doktorumun yanına tekrar gidip nstyi vs gösterdim.
17sinde gel son kez muayene edeyim dedi yani ameliyattan bir gün önce tekrar muayene🌸