meryemmuhammetali yidonis Ben İlk doğumda oğlumla yaşamıştım doktorum bana gelişim geriliği yapar demişti doğduğunda Çok şükür hiçbir gelişim geriliğinde olmadi
yidonis Deletedmom_297 yeni gördüm kusura bakmayın çıkmadı ama haftaya tekrar çağırdı perinatoloji kontrol edicem dedi
yidonis busrakiraz çok şükür çıkmadı ama doktorum iki haftada bir kontrole çağırıyor tedbirli olmak istiyor