sennosew evet bende aynı şeyi düşünüyorum net 16. Veya 20. Haftayı beklemek lazım peki doktorun sana ilk kız dediğinde kesin mi konuştu canım yoksa tahmin de mi bulundu ? Benim mesela dün tahminde bulundu ama kız gözüküyor şuan dedi bakalım birkaç hafta daha beklemede kalıcam bende 🥰