pinarmaden bence önceliği onunda normal doğum , çünkü normalde hastası olmadığım halde öğlen suni sancı verilmeye başlandı bana , geceye kadar sürekli muayene edip bekledi ama açılmam hiç olmadı gücümde tükenince sezeryana alın beni dedim, istersen yarın sabahı bekleyelim falan dedi kestirip atmadı yani