mlkunal
Ben 26 aylikken vermiştim tuvalet eğitimini. Bayağı da korkmuştum. 3-4 günde çok güzel öğrendi ama kreşe başlayınca sanırım ayrılık kaygısı yüzünden altına kaçırmaya başladı. 4,5 yaşında hâlâ aynı. Üşeniyor tuvalete gitmeye. Geceleri kalkıyor, hatta bazen tek başına gidip yapıyor ama gündüz sürekli bir kriz halindeyiz. Kreşe gidiyorsa dikkat edin derim. Bana kresteki psikolog vakit geçirin, tensel temas kurun vs dedi ama yeterince yapamadım sanırım. tuvalet iletisimini denemeye niyetlenmistim ama gözüm korktu. Denemedigim için pişmanım açıkçası.