Kızlar ikiz gebeyim çok m yoruldum hamilelikten zaman geçmiyor evde hiç bişey yapsım gelmiyor ne zaman doğucaklar diye şafak sayıp chatgbtyle kanka oldum.. Eşimde eski beni özledi bende eski beni özledim 6 yaşına girmek üzere olan kızım var onada yetişemiyorum… Herşey çok berbat geliyor tahammül seviyem çok azaldı napıcaz nasıl biticek bu hamilelik öZgürlüğünğ bekleyen mahkûmlardan farkım kalmadı. :( ikiz anneleri en erken ne zaman doğum yaptınız.? Ben kızımı 37+4 de Doğurmultum normal doğumla ama bunlar sezeryan olcak ;( korkuyorum bi aydnan bi yandanda doğsun lar istiyorum …. Benim gibi olan bunalan ikiz anneleri varmı :(