Benimde böyle oldu adetime 3 gün kala yaptım hemen çıktı ertesi gün yaptığımda çok az silik çıktı sonra adet olacağım gün yaptım daha belirgin iki çizgi çıktı tabi ben daha doktora gitmedim 4+5 gibi duruyor son adetime göre kan verdim sağlık ocağından 2 gün oldu halen sonuç bekliyorum