bsryq Doktorum 3. Gün gelmemi söyledi yarın 2. Gün oluyor pzt gitsem 5. Gün oluyor ne zaman gitsem sizce yarın mı pzt mi araya hafta Sonu giriyor şansıma :(
ozlemyilmaz60 Adetin 2. Veya 3 günü hormonların en yüksek olduğu vakit doktorlarda o referans değere göre karar veriyor