Miracle_1 Kızlar ovülasyon testi ile yumurtlama ve çatlama gördüğümü düşünüyorum burda paylaşmıştım test yapmayı bıraktım attık ama hâlâ yoğun akıntım geliyor bat 19 yaşayab oldu mu artık bekleme sürecine girdim
umransag Miracle_1 canım benim de bat 21 Aralık beyaz akıntı bende de var ön kısımda birikme oluyor hatta bugün iç çamaşırıma da bulaşmıştı ama ben akıntıya güvenmiyorum çünkü geçen ay da oldu
uffff Miracle_1 canim bende akinti cogu zaman oluyor o yuzden bilmiyorum su an cok akintim yok ama gebelik belirtisi midir bilmiyorum sonuc itibariyle daha yeni dollenme oluyor
Miracle_1 Prensannesi111 7-8 yumurtlama 9 çatlatma gördüm en son 9 da ilişki oldu da test yapmayı ve değerlendirmeyi bıraktım 😊
Miracle_1 Prensannesi111 biliyorum canım gebelik için depil şuan hani ovülasyon test takip etmeyi ve ilişki açısından sormak istemiştim herşeyi bıraktım da 😊akıntı olunca hâlâ yumurtama tekrar olursa diye
acelyasen Rojdiyebiri benimde kaşığımda batma var akıntım var Miğde bulantısı oluyor ara ara bise uyukluyorum sürekli sizin belirtileriniz neydi
Miracle_1 umransag anladım canım tamamdr bende de aynı içim rahatladı biraz beklemek gerekiyormuş zaten yerleşme dönemi denilen zamanda bat 19 Aralık gösteriyor benimde uygulama
feslegen50 umransag bu akıntı sarı renkte de olur mu ve bazen çokta gelmeyebilir mis kimisi akıntıyı baya gördüğünü söylüyor
smyyy95 Sağ kasıkta batma Yumurta akı gibi bir akıntı bunlar yumurtlama çatlaması mı oluyor bilgisi olan var mı
umransag feslegen50 yumurtlamadan sonra ben genelde canım koyu beyaz arada bir açık sarı peçeteye ulaşacak kadarbulaş oluyordu geçen aydan bu ay beyazdan devam