Kızlar 13+5 im hamileliğimin ilk haftaları yaklaşık 3 hafta kadar yoğun kanama yaşadım o yüzden çok evhamlı hamilelik geçiriyorum. 3 hafta önce doktorum zaten test yaptırmıştı az bi idrar yolu enfeksiyonun var günde 3 litre su iç demişti bir hafta sonra tekrar gittiğimde batma ağrı hissini deyince rahatlatalım biraz seni diyerekten bu tek seferlik suda açılan ilaçtan verdi. Kullandım üstünden 2 hafta geçti ama halen daha devam ediyor doktor randevuma daha 1 buçuk hafta var erkenden gitsem mi sizce panik oluyorum. Bazıları da rahim büyüdüğü için bu haftalarda normal diyor ama zor bir süreç geçirdiğim için tedirgin oluyorum ister istemez. Sürekli bi ağrı değil ama gün içerisinde kendini hep hissettiriyor ara ara vurup gidiyor