Dileeek- benimde sadece göbeğimin sağ tarafında minik minik kırmızılıklar ve kaşıntılar oldu aslında daha 12. Haftalardan var gibiydi çatlama felan diye düşündüm ama biraz arttı ve tek taraflı pazartesi doktora gidince soracağım. Daha önceden de cilt olarak çok hassasım ürtikerim vardı çok stres yaptıkça çıkardı üniversite zamanımda sadece iğneyle geçerdi ama uzun zamandır çıkmıyordu