ebruysal 5 aralıkta gebe olduğumu öğrendim. Tahmini 5. Haftanın sonu 6. Haftanın başı gibi doktora gittim bebeği göremediğini keseyi gördüğünü söyledi sizde de oldu mu böyle
deletedmom43191 ebruysal 6 haftada bebek nokta kadar oluyor görünmemesi normal 10 gun sonra tekrar gidersen görünür
Busranur_mnts ebruysal normal canım ben de 6 haftada sadece keseyi gördüm 1 hafta sonra bebeği gördük karından bakılınca daha geç belli oluyor bi de