esrashnn01 soylubulut uyanır uyanmaz içiyorum doktorum yarım saat sonrasında kahvaltı yap diyor benim yine bir saati buluyor
3bebekliannee soylubulut benim doktorum gece yatmadan önce iç dedi kabızlık yaptığı için bir de gece emilimi daha iyi oluyor sanırım uyurken
arilanki_ soylubulut ben 10.30 da içiyorum. süt süt ürünleri kahve ve çay içmeden durabildiğim 2 saatlik arayı sadece bu saatte oluşturabildim. 10.30 da içiyorum 11.00 gibi e bi tane mandalina yiyorum