Kızlar merhaba adetime 7 gün varken test yaptım pozitif çıktı sonra kan verdim 3 aralıkta 34.2 çıktı kan değerim 8 aralıkta tekrar gittim 462.18 çıktı 10 gün sonra gel tekrar bakalım dedi bir tane düşük yaptım korkuyorum sizce nasıl yükselmiş midir birini devlette verdim kanın birini özelde bugün devlette gene randevum var ama içimi bi korku basıyor