syma1234 Kızlar merhaba. Dün bat günümdü olmayınca test yaptım çok silik pozitifi gördüm. Bugün sabah da aynı şekildeydi çizgi çok silikti. Sizce kadın doğuma mı gideyim yoksa önce aile hekiminde test mi yaptırayım. Kadın doğuma ne zaman gittiniz siz?
ecemk94 syma1234 reglim gecikince test yaptım. Pozitif çıkınca aile hekimine kan verdim. Pozitif beta görünce de direkt kadın doğuma gittim. 3 gün içinde gerçekleşti hepsi.
busonryavrusu syma1234 Aşko ben sabırsızdım ilk gebeliğim çift çizgiyi gördüğüm gün gidip özelde kan verdim 40 dakikada çıktı sonrasında 1 hafta sonra kese görmek için gittik . Eğer kanı verip bekliceksen kadın doğuma hemen randevu alma bence 5.haftadan önce hiç bişey yapmıyor doktor kese görmek için en az 5.hafta diyorlar
aslmoms sağlık ocağı ertesi gün sonuç veriyor. Özele veya acile gidin bence. Kısa sürede sonuç çıkıyor. Ben sabırsızımda biraz :)
lilyum_ syma1234 bence hemen kadın doguma gitme. Yine de sen bilirsin tabi ama çok silik çıktıysa beta daha düşüktür. Kese falan görünmez o zaman da doktorlar genelde kötü yorum yapıyor. Durup dururken morali bozuluyor insanın
syma1234 Aynen ya ben de öyle düşünüyorum. Zaten son adet tarihine göre 4+2 şu an. Yarın kan veririm 1 hafta sonra giderim kadın doğuma.