ebrncet 21. Haftama geçtim hala kaşıntıdan muzdaripim bacaklarım yara bere içinde kaşıyıp kanatmaktan. Daha önce cildiyeye gittim verdiği krem kortizonlu olduğu için 3 gün kullanıp bırakmamı söyledi onun dışında pek bişey önermedi hamile olduğum için. Yani anlayacağın geçmiyor en azından bendekiler gecmedi hala 😒