Kızlar maddi olarak bütçemiz özel hastanede doğum yapmayı kaldırmıyor, kocaeli şehir hastanesinde yapsam mağdur olur muyuz? Sorunsuz şekilde doğum yapan arkadaşlar var mı? Bebeğim ve ben sağlıklı bir şekilde çıkabilir miyim hastaneden? Ayrıca eşimden başka kalabilecek kimsem yok eşim yanımda kalabilir mi? Bilen arkadaşlar yorumlarda yazarsa çok sevinirim şimdiden Allah razı olsun..