miniginannesi__ Arkadaşlar 21 eylül sat . Bu salı doktora gittim önceki çıkan tarihe göre 10+5 olmalıydım ama 11+4 çıktı ultrason kağıdında. Sizce tam haftam ne
Masalminik miniginannesi__ tam haftan son adet tarihine göre hesapladığın. bir iki haftalık ileri veya geri çıkmalar çok önemsenmiyor bu haftalarda sonradan normale dönüyor çünkü. Ama çok bariz bir fark olursa zaten doktor sana söylüyor sen düzeltilmiş şu haftadasın vs diye.
ecemk94 miniginannesi__ her zaman sat baz alınır. Ultrason öyle görünebilir ama sat önemli demişti doktorum
Baklavaseverim miniginannesi__ 10+5 bebek 1 hafta önde normal sat’a göre hesaplayacaksın usgye göre değil
Masalminik Melike3506 aaa ben de tam tersini biliyorum bana doktorum fark çok değilse son adet tarihinden şaşma demişti
Melike3506 Masalminik benim sat ile ultrason haftası uymuyordu geç döllenme olduğu için ultrason doğru olduğu için ben ultrasona göre ayarladım tarihi doktor öyle dedi