yavrumuzubekliyoruz hayırlı geceler arkadaşlar ben 33+2 haftalik hamileyim ve benim şu şikayetim var ilk gebeligim o yüzden tedirginlik var biLen arkadaşlar yazarmi acaba ben wc gittiğimde idrarı mı yapamama gibi bişey oLuyo ama hemen gelmiyor mesela klozete oturduğum da snra afedersiniz karın gurLamaasi oLuyo 😞 bide sanki terlemiş gbi klodum ıslak oLuyo ped kullanıyorum fakat yanları nasıl ıslanıyorsa artık anlamadım bu neyden kaynaklanıyor erken doğum faLan değildir dimi
Asiyyeee yavrumuzubekliyoruz canim o çamaşırin ıslanması bebek büyüdükçe rahimde büyüyor ve idrar kesesine baski yapiyor o yüzden idrar kaçıyor çamaşıra aynisini bende yaşıyorum ama sen yinede bi doktoruna sor için rahat eder😊