mlskryg aynısını dün yaşadım 6 haftalık hamileyim bende geçen hafta gittiğimde gördü keseyi kalp atışı için 2 hafta sonra gel demişti ama ben dayanamadım dün gittim yine yani bir hafta sonra kese büyümüş ama bebek yok dedi haftaya gel tekrar bakalım dedi inşallah haftaya görünür 🥹