Merhaba kızlar, dün eşimle onun ailesi yüzünden tartıştık. Ve ben çok üzüldüm çok ağladım. Dün geceden beri karnımın içi ağrıyor, karnımın yanları da ağrıyor ve aynı zamanda belim de ağrıyor. Sanki biri eliyle karnımı bağırsaklarımı geriyormuş gibi. Sizce üzüldüğüm için mi oldu yoksa karnımın içi büyüdüğü için mi bu ağrı? Kanama falan yok çok şükür