nidosh pims anlıyorlar bence benim eşim bir keresinde kaçtı dedi ama o seferde de hamile kalmıştım muhtemelen o ay hamile kaldım çünkü
Zeliha_plt38 pims 2 sene bizde geri çekilmeyle korunduk ama bebeğim yoktu ozmn onun rahatlığı vardi simdi 33 haftalik hamileyim doğumdan sonra ne yaparsam bilmiyorum😁
Yasasinanneolmak pims afedersiniz ama na*h her erkek anlar o kadar kendine güvenmesin ben tam olarak bu şekilde plansız hamile kaldım
pims Yasasinanneolmak tam gülüyordum kelimenize ben böyle kaldım deyincede bi somurtu verdim 😞 haklısınız yeterli değil bu korunma
ozlemeslemgoktug pims benimde bir kızım bir oğlum var oğlum 4 aylıkken bidaha hamile kaldım spiral taktiracaktim adet olunca ama nasip olmadı sezeryanda baglatttiracagim Allah isteyenlere nasip etsin inşallah.♥️
Yasasinanneolmak pims hahahahha😂 iyi ki de kalmışım ikinci çocuk düşünüyodum zaten, aradan çıktı tamam ama insan beklemiyoken böyle bişi olunca ay napıcam diye apışıp kalıyor ilk bikaç hafta😅 ben kocama güvendim siz güvenmeyin planlı olması her zaman iyidir 🥰
annesioo pims hiçte anlamıyo, gerçekten bu bi korunma yöntemi değil. Bizde öyle sanıyorduk ( hamileliğimin 5. ayından el sallıyorum şimdi 😁 )
elrahe08 pims benim eşimde kendine güveniyor o konuda ben bir kaç defa adetim gecikince acaba mı dedim o hayır kesinlikle olmaz demişti olmamıştı gerçekten
Havin49_ pims yani illa sperm olmasına gerek yok zevk suyu ile bile ha ile kalınabilir prezervatif almak çokta zor değil eşin kolayına öyle kaçıyor diye öyle söylüyor kazayla hamile kalan insanlar böyle kalıyor malesef olmazsa ilaç fln kullan yada spiral vs takabilirsin