beyzzsenturkkk kan tahlili vericektim sağlık ocağındayım idrar da istendi ama ben evden cıkmadan yapmıstım simdi neyi vericem su içsem mi nasıl tuvaletim gelir ne yaparsam sıkışırım ya evde olsam kırk kere gitmiştim yarım saattir bekliyorum 🤦🏻♀️
beyzzsenturkkk beyzzsenturkkk elimde kutuyla bekliyorum geziyim mi bişey mi içiyim napiyim 🤦🏻♀️ istemesem coktan gelirdi ya
Deletedmom_195 beyzzsenturkkk ben böyle durumlarda direk toilette oturur vaziyette bekliyordum oluyordu
beyzzsenturkkk deletedmom43191 su içince bişey olmaz dimi aç gel dediler ama suya bişey demediler su içebiliyor muyum o kadar cok sey sordum ki artık sormaya çekiniyorum
Bbgg beyzzsenturkkk evin yakınsa geldiği zaman evde yapıp götürebilirsin bi sor istersen ben öyle yapıyorum çoğu zaman , oralarda tuvalete girmiyorum hem , öğlene kadar vakit var öğlen götürülüyor laboratuara
beyzzsenturkkk Deletedmom_195 dışarıda oturmaya korkuyorum mikrop kaparım diye bi tuvaletlerine bakayım çok da açım midem bulanıyor kötü kokuyor herşey
beyzzsenturkkk deletedmom43191 normalde sadece b12 ve bişey daha vericektim ama doktor tam tahlil istedi herşey var yani tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonum da vardı ona da bakıcaklar sanırım
beyzzsenturkkk Bbgg öyle oluyor mu evim yakın yürüyerek 10-15 dk da geldim ama ne kadar sürede vermem lazım bişey demedi
Bbgg beyzzsenturkkk oluyor tabi niye olmasın , rica et ben yapamıyorum evde yapıp getireyim ne zaman götürüyorlar laboratuvara diye sor anlayışla karşılayacaklardır ben hamilelik öncesi bile öyle yapıyordum
beyzzsenturkkk deletedmom43191 kaldı yarım saat tüm tuşlara basıcam artık bana 60 mle kadar doldur diyor ben benden o kadar cıkacagından süpheliyim😂😂
beyzzsenturkkk Bbgg ya bu tahlili bi an önce vermem lazım doktor bekliyor araya haftasonu girecek eve gitme riskini gözüm kesmedi veremezsem pazartesiden sonraya kalır 🤦🏻♀️ bi 10-15 dk daha bekliyim artık
beyzzsenturkkk Deletedmom_195 normalde bin kere gitmiştim şimdiye. gelmiyor allahın cezası 10a kadar verebiliyormuşum son 15dk