Vollx kez düşük yaşadım. Doktor th1/th2 testi istedi, test sonucu yüksek çıktı. Bu sebepten dolayı günde 2 kez prograf (hücre baskılayacı) başladı. yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. 8+1 im benim gibi bu sebepten dolayı ilaç kullanan oldu mu?
Fuunndaaa Vollx ben olumsuz tüp bebek tedavileri sonrası son transferimde kullandım ama kalp atışını duyduktan sonraydı sanırım bıraktırdı doktorum