mommygirlboy bence artış gayet iyi gene gene de kan verip yorma kendini direk haftaya doktor kontrolü al ben regliye 5 gün kala kan verdim 14.11’di bir daha kan vermedim 15 gün sonraya doktordan sıra aldım gittim direk kese Bebek gördüm evet zor bekleyiş ama ama zaman geçiyor zaten önemli olan beta değil doktorun kese Bebek ve kalp altılı görmesi