ylnydgd seda_halime amine çok zorbalanan bir isim, 13 yaşında yeğenim var sınıfında Amine var, çok dalga geçiliyor kızla. Ne olduğunu nasıl olduğunu tahmin edebiliyorsunuzdur. Sağlıkla gelsin
Deletedmom_195 girlll böyle demek bence doğru değil Peygamberim Efendimizin ismine böyle demek bence yanlış düşünce
girlll Deletedmom_195 biliyorum öyle olduğunu ama bi komşumuzun çocuğu yıllarca ismi yüzünden berbat zorbalandı, farklı şekilde telaffuz ediliyordu. Ayrıca arapça isimlerden hiç hoşlanmıyorum ben, bu benim görüşüm fikrim değişmeyecek maalesef…