serius Onikide pedifen iburamin amoklavin verdim . Şimdi uyandım ateşi yüksek hala. Ateş düşürücü versem çok olmaz mı ne yapacağımı şaşırdım
dilagzl serius Geçmiş olsun. Pedifen ile iburamini bir arada vermeyin doktor tavsiye etmiyor. Ben ateşi düşmeyince başına kol ve bacak aralarına ıslak pamuk koyuyorum.
PapatiA serius ateşi takip et kaçlara çıkıyo, 4 saatten az süreyle verme ilaç şimdi pedifen verıyorsan sonrasında parol yada calpol ver , duş direk düşürüyo sureklı yukselıyosa böyle doktora götur direk
mertrugs 4 saatten sonra verebilirsin diyor bana doktorum oğlum 5 yaşında 4 saat arayla veriyorum bide alınına soğuk bez koyuyorum düşürmek için. 2 yaş üzeriyse 7 saatten sonra tekrar ateş düşürücü verilir bence ama bebek ise bilmiyorum. Allah şifalık versin 🤲🤲