semusss Kızlar doğumdan sonra ilk 1 hafta içinde hemen kuaföre randevu alıp saçımı boyatmaya gidicem inşallah, diplerine açıcı felan olacak sütüme geçer mi bi zararı olur mu sizce
sevacano semusss Ben doğuma yakin yaptirmjşdim 10gün kala çokta rahat etmişdim bebek uyudu mu açıktı mı ağlıypr mu derdi yok
Han23 semusss bebeğim 6 aylık,doktoru diplere gelmeyecek şekilde boyayabilirsin kimyasal süte geçiyor dedi. Emzirdigim süre boyunca boyatmayacağım ben