akn_64 benimkiler arasında da fark var kız olan yarım kilo daha geri ama sorun teşkil edecek kadar mesafe yok dedi gelişimlerinde. 37+1 oldum yarın artık sezeryan için gun verecek. Muhtemelen 38 e dogru yani haftaya olacak sanırım. Cok sukur bu kadr geldik insallah saglıkla sıhhatle kavuşuruz birbirimize.. 🙂