_kelebek ya benim ikinci sezaryenim o da 38+3e planlanmışken erken gelmek istedi 37+6da alındı, bugün 37. Haftam ben artık çok zorlandığımı söyledim normalde 38+0da alcaktı, anlaştık pazartesiye çektik 37+5 oluyor onda da . Bebişim 2900 gram 50 cm, pazartesiye 3 kilo olur dedi. İlk gebeliğim çok daha kolaydı benim için 8 ay mağazada çalışmama rağmen, bunda çok zorlandım düşük tehlikesi plasenta aşağıda karnım çok büyüdü derken bitiyor şükür. İlkinde 14 kg almıştım, bunda 2 kilo ile doğuma gircem🙈😅