birdenizanasii Ara sıra adet sancısı gibi alt karnımda bi ağrı oluyor. Öksürdüğümde de iğne batması gibi ağrıyor. Normal midir kızlar ?
Noyimommy birdenizanasii yerleme ağrısı adet sancısı gibş oluyormuş doktorum dayanamayacağın daha önce olmayan şiddetli bi ağrın olursa gel demişti
vusvus birdenizanasii 7+1 deyim bnde de oluyor ve fazlaca gazım var gaz ağrısı mı kasık ağrısı mı bazen ayırt edemiyorum.
Melike3506 birdenizanasii normal, rahim büyüdükçe arada regl ağrısı gibi ağrılar giriyor ben hapşırdığımda arada kasıklarıma bıçak batması gibi ağrı giriyor en fenası o ama anlık ağrı
silabayy Benim ilk zamanlar oluyordu anlattığınız gibi doktor normal olduğunu söylemişti bir sorun olmadı hiç
birdenizanasii efnanmoms ay evet öyle de olabilir ama hep alt karın kısmında olunca insan bi ürperiyor 😅🤦🏼♀️