nahsen21 ben de 19. Haftamdayım ve ben de çok zor yiyorum çok su içiyorum yemek yiyimce nefes alamıyorum karnım taş gibi oluyor. İlk gebeliğimde böyle değildi ikinci de azıcık bi şey yesem de çok fena oluyorum en başından beri böyleyim bana kalsa tek kahvaltı yapcam başka birşey yemem ama zorla akşam en geç 5 te yiyiorum yoksa gece çok rahatsız oluyorm