gunesimekardes Kizlar doktor sabah erkenden gel kan uyusmazligi ignesi icin yatisinj yapalim igneyi yapalim dedi. Muhtemlen ayaktan yatis olur igne yapilir yarim saat sonra gonderirler diye dusunuyorum ama o ayaktan yatis icin yanimda kizimin gelmesine izin verirler mi? Sehir hastanesinde yapilacak. Annemler bize yarim saat uzakta gidip birakip donmem cok uzun surer. Cocugu yanima alsam sorun olur mu? Tecrubelerinizi bekliyorum
Gzde_defne gunesimekardes ben yattım canm ama eşim vardı yanımda odaya almadılar.çocugu sorun etceklerini sanmıyorum canm. Sonuçta bırakacak yerin yok.üste çıksın diye yazıyorum
eylusko gunesimekardes nedenn yatis yapılıyor ne alaka anlamadım. Bende oldum çıktım.. hatta yengemde de vardı oda oldu ve çıktık hastaneden .
bluemom24 gunesimekardes devlet hastanesi banada yatış verdi kan sonuçları çıkana kadar ayaktan yatış oluyor alırlar büyük ihtimalle çocuk sorun edeceklerini sanmıyorum bırakacak yerim yoktu dersin
Gzde_defne gunesimekardes yok prosedür gereği yatış yapıyorlar oda veriyorlar iğne oluyorsun çıkıyorsun ben 1saat falan kaldım. İğne öncesi ve sonrası bebeğin kalp atışını dinlettiler beklettiler biraz
Gozdeeeeeee Kan uyuşmazlığı iğnesinde yatış falan yapmadım 2 doğumum oldu ilkinde bir kere vuruldum zamanında vuruldum ikincisinde hamileliğimin başında kanamam olduğu için vuruldum birde yine zamanında vuruldum , 3 ay etkisi olduğunu söylemişti doktorum
gunesimekardes bluemom24 kan testini bu gun verdim sonucu cikti igne yarin yapilacak. Igne sonrasi tekrar kan mi veriyoruz?
eylusko gunesimekardes hayir 2 kerenoldum ben 2nside özel hastane yengemde özel de oldu medipolde kesinlikle yatis felan yapılmadı
melek101_ Tahlil sonucunuz ne çıktı kaç haftalık hamilesin bnde uyuşmazlık var ama kan testi istenmedi
gunesimekardes melek101_ indirekt coombs testi yapti negatif cikti sonucu. Negatif olunca yapmak gerekiyormus. 29. Hafatdayim hoca gec.kaliyoruz 28. Haftada yapilmasi lazimdi dedi sabah erkenden gel dedi
Gozdeeeeeee gunesimekardes kanamam olunca ikinci hamileliğim de yapıldı iğnesi bebek doğunca babasının kan grubundaysa eğer yine yapılıyor doğumdan sonra iğne
gunesimekardes bluemom24 ben o testi yaptim zaten o halde igne yapip gonderecekler. Esime isten izin al demistim gerek yok o halde
alynaa22 Kan uyuşmazlığı değilde ikinci gebeligimde ferritin almıştım damardan günübirlik yatış yapıldı Bilkent şehir Hastanesi’ne cocugum da yanımdaydı almadılar odaya eşimle gitmiştik onlar iki üç saat hastanede beklediler ben çıkana kadar hatta demiştim de çocuğu bırakacak yer yok vs diyr almadılar yasakmış ama diğer gittigimde de eşim.tekti yanımda aldılar çocuk almıyorlar diye biliyorum
gunesimekardes alynaa22 esime gelmene gerek yok dedim gidecegum bakalim cocukla insalah sorun etmezler