Ozy yalancı sancı onlar canım ilk hamileliğimde ben de yaşadım , doktorum bu yalancı sancılar Doğuma kadar sıklaşacak çok normal demişti , benim 2 şekilde olmuştu yalancı sancılarım , 1 si karnıma kramp giriyor bir süre hiç kıpırdayamıyorum , 2. Si adet sancısı gibiydi; adet sancısı gibi olanlar başlayınca bol bol yürüyüş yaptım ve bu sancılardan 4 gün sonra Doğum yaptım . Yalancı sancılar düzensiz oluyor , Doğum sancısı çok düzenli, gittikçe sıklaşan ve şiddetlenen bir ağrı