kumsalanne Hangisi olurdu? Benimki airfrey olurdu. Alırken çok heves etmiştim şimdi evde boşa kalabalık yapıyor 😂
Gks_01 kumsalanne benimki yorgan olabilir yaz kış yorgansız uyuyamam sıkı sıkı sarılırım . O da hep içimi ısıtır elini sevgisini üzerinden çekmez uyurken bile uyku arası saçımı okşar sarılır 😂 biraz değişik bir benzetme oldu
3bebekliannee kumsalanne eşim değil ailesi kesin mikser olurlardı 😅 her şeye karışan ve ortalığı karıştıranlar olaraktan 🙄🤦♀️
aysgl330633 3bebekliannee benim eşim kesin telefon olurdu konuşunca susmak bilmiyor boş kalınca elimden düşmüyor
merymomy Benim ki televizyon olurdu heralde varlığı ve sesi olsun evde yeter 😃 olmadığında boşluk hissi