Hamide_1 bende aynı şeyleri yaşadım sizinle 35 haftalıkken birden suyum geldi size yazmıştım hatta riskim var diye erken doğum oldu bugün 11. Gün oğlum hâlâ yeni doğan bakım da yatyo herhangi bir sağlık sorunu yok kendi kendine nefes de alabiliyo sadece ağızdan ve damardan besleniyo doktor ağızdan beslenmeye gecicez sonra anneyi cagiririz gözetim altında emzirir durumuna bakarız dedi kilosu da 2100 hemen hemen her gün görmeye gidiyorum süt götürüyorum siz ciktiniz mi bebeğiniz nasıl ne durumda