hilal_sefakir Bu hastanede doğum yapan veya kontrole giden var mı kızlar 🌸Önerebileceğiniz doktor var mı acaba rica etsem ☺️
_rahime_ hilal_sefakir ilk dogumum orda oldu cok memnun kalmiştim 2ciye hamileyim yine oraya gidiyorum sevcan hnm ve özlem ecem hnıma gidiyorum ikisinden memnunum tavsiye ederim bide bülent şimşek cok iyi demişlerdi
prensannesi___ Çağlar Aktaş var çok ilgili Bügün randevum vardı 14 hafta hamileyim 2 hafta önce yumurtam döndügü için amaliyat oldum dikişlirim gayet iyi ve randevu almak istersen herzamn boş yer bulunuyor
prensannesi___ anneee evet canm hala gidiyorum iyi doktor herşeyi anlatıyor 13 şubatda bidaha gidecem 21 haftalık oldum