mucizem__ Ebruli5001 33+3 oldum baştan beri bel ağrısı kalça ağrısı çekiyorum bazen ev işiyle falan uğraştgmda yada fazla ayakta kaldığımda dayanılmaz bir hâl alıyo sizde yorulmuş olabilir misiniz
mervemirza338_ Bnde 29 haftalık hamileyim bendede var aynı ağrı on gündür çekiyorum magnezyum eksıklıgınden kaynaklanıyor doktorum oyle soyledı ilaç da kullanıyorum ama yınede geçmıyor çok kötü bi agrı gerçekten